Hoppla.

Blev det sent igår eller? Nejdå pappa!
Haha jo tjena.

First things first!
I'm back from Malta :D Det var Najsing Bajsing men saknade ju såklart alla vackra vänner! <3
Ska lägga upp lite bilder från resan, men jag sitter hos Ludde nu och har inte mina bilder här :p
Den lilla ängeln ligger och sover, och snarkar som en halv flodhäst!! <3<3<3

I fredags skulle jag träffa mina vackra vänner sen för 1 vecka sen! Vi var utanför Ikea i Barkarby och bara stog lite! haha
Nattha fick ett armband av mig och jag har ett likadant. Ludde fick en liten trästaty; det är en flicka som sitter på knä och en man som böjer sig över henne och kysser henne! Jag tyckte den var jättefin! :D Max fick choklad :) Som han btw glömde i min påse :p
Sen ringde Kim och frågade om Ludde skulle med ut med Kims farsas båt. Jag ville såklart hänga på! Jag ville dock ha med min bästa Nattha <3 Så hon fick också vara med :) Jag ville också ha med Max men det var liksom fullt på båten med massa folk. :(

Jag Nattha och Ludde åkte till Slussen. Gick på donken och köpte middag!!! <3 Sen kom Kim och hans farsa och hämtade upp oss och vi fick åka runt lite och bara mysa :D
Sen kom en av Kims farsas kompisar, och hans ungar! Tom, Natalie och Robin. De var typ från Arjeplog uppe i tjottahejti :p
Men iaf så åkte vi och la till vid bryggan i Gamla stan och chillade galet! Kims farsa kan snacka han! haha 
Sen blev någon sugen på milkshake mitt i ingenstans! (lilla jag (a) )
Men var det öppet på mcDonalds i Slussen vid kvart över 12? Nej nej! Så jag drog med stackars Nattha, Kim och Ludde till T-centralen för att gå på donken :p
Sen ringer Kims far och säger att vi ska åka tillbaka fort som fan och det var bråttom och vi skulle åka iväg och grejjer :p
Så vi tog en taxi! HAHA när vi kommer tillbaka så hoppar jag och Nattha på och Kim, som trodde att vi skulle åka iväg börajde haka loss båten och hålla i tampen. Men vi skulle inte iväg direkt, eftersom ena motorn krångalde, så Kim skulle dra tillbaka båten, höll på att plurra och tappade tampen! HAHA  där satt vi mitt i Slussen med bara en motor utan styrservo! HAHA Några snälla killar som åkte förbi plockade upp Kim som fortfarande stog kvar på bryggan :p
Sen skulle vi till Sumpan och hämta nån brutta där. Men det gick inte så snabbt eftersom vi inte hade nån styrservo vilket betyder att det var jättetrögt att styra båten!
Men vi hämtade henne i en trång kanal utan styrfunktioner typ alls iaf! Det är skillat! Eh, ja jag gjorde ju jättemycket HAHA NOT!!!
Vi skulle slagga vid slottet vid Drottningholm iaf. Gissa vem som fick köra dit!
Min egna lilla prinsessa <3 Nathalie berg <3

Men iaf så när vi vaknade på morgonen åkte vi till Jungfrusunds Marina där vi skulle parkera båten!
Heter det: att parkera en båt?
Iaf :p efter ett tags chill på båten åkte vi hem och jag skulle få träffa min käre bror som har vart på kollo senaste 3 veckorna ... <3<3<3<3<3<3

nej vänta, lägga till med båten heter det ju fan! HAHA

Men men, sen skulle jag till Jeppe i Spånga och träffa Emil som fyllde år! Grattis :D:D:D:D:D
Sen skulle Nattha dra med mig och Ludde på fest på Tyresö så vi drog dit och det var jordens fjortisfest och vi kom inte ens in HAHA
å vi skulle gå hem till Natthas ex som vi var där med. Men vi gick verkligen käpprätt åt helvete ! Han hittade inte till sg själv. Vi gick ute på en liten landsväg med åkrar och ladugårdar! Gissa om man blir rädd när ett jävla get bäade åt oss HAHA

iaf så efter ett tag tog vi en taxi ochåkte hem till danne som han heter. han hade 5 små kattungar som jag och Nattha blev förälskade i!!!

fan va jag fjällar på axeln btw!

Anywho.. Vi blev trötta vid halv 4 och åkte hem! När vi (jag och Ludde) kom hem (till Ludde) somna vi direkt. klockan var väl då typ halv 6..

Aja men nu ska jag inte tråka ut er mer :p
När jag väl skriver i min blogg blir det så jävla långa inlägg som ingen orkar läsa HAHA




ÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH det bästa som hände mig:
Jag har äntligen köpt en ny iPod! För min egna pengar som jag har tjänat ihop! Smaka på den ni som säger at jag får allt jag vill av min pappaloo <3



Jag älskar den här modellen! Det fans ETT visningsex kvar ! den skulle jag ha!!!!!!!!!! Grön dock, alla som känner mig vet att jag skulle vilja ha en rosa! men va fan de nya iPodarna suger ju balle och de här är underbara!!!! <3<3<3<3<3 Kärlek åt min nya iPod <3<3<3<3<3

Men iaf Pyss och Kram alla fina <3

Dagens film: (det blev en sån idag :p)
http://www.youtube.com/watch?v=lVJVRywgmYM
Jävla underbart klipp från plattan i Stockholm! Tribute to Michael Jackson R.I.P <3

Kommentarer
Postat av: Soffan

hahaha så sant så värsta boken jöö..xD Gosh vad mycket du har hunnit med :0 :P I'm speechless :P xD

2009-07-14 @ 15:32:39
URL: http://ienvarldsomensoffipropp.blogg.se/
Postat av: The Princess

Haha!! Jag har gjort en del i mina dar vetu! Snart blir det Cypern för hela slanten också :D



Watch out Cypern! Here we come !!!

2009-07-16 @ 13:13:28
URL: http://princessnils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0