Kryssning ffs :D

Imorgon åker vi äntligen! Jag har längtat hela sommaren !!
12timmars kryssning med Ludde, Nattha, Max, Kim, Gotland, Tobbe :D
UNDERBART!

Vad har jag gjort på senaste tiden då?
Jag har köpt en lustgassifon med min pojke :D Vi har introduserat Kim för den! haha
Jag var på landet igår för att fixa påskrift av mamma och pappa så lilla jag (17 år) får åka på kryssningen :p

Och föresten!
GRATTIS JENNIE WOLKERT PÅ FÖDELSEDAGEN IGÅR! FÖRLÅT ATT JAG GLÖMDE RINGA :( Puss<3

Men nu ska jag och Ludde dra och träffa Kim, han vill åka till Statoil! Fråga mig inte varför :p
Puss alla fina!

Dagens låt :
Sk8er boi - Avril Lavigne
Varför? För att den typ handlar om mig och min pojke! Han är sk8er boi och jag är Avril :p

puss puss ffs!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0