Fan va kärlek är svårt...

"Du var räddningen i mörkret med ditt tålamod och ljus
 Med din längtan efter trygghet i vårt hus
 Du och jag två desperados du med kaos i din familj och hos mej brinner febern på ett Köpenhamnshotell
 Jag kan se det i dina ögon allt du vill och aldrig får
 Du vill ha närhet till en man som är stark och lugn
 Min styrka är som vindens som vattnet i sitt fall
 Jag svek dig gång på gång men också mej själv
 Fyra vindar över havet
 Fyra vindar i ditt hår
 Ingen gråt mer ingen hunger, inga sår
 Jag kommer alltid att älska dej för alla gånger som du räddat mej
 Fyra vindar drar och dom drar mej bort från dej
 Du vill leva i det lilla i din vardag, i din värld där lugn och ro får råda dag som natt
 Men jag hör rösterna i stormen:
 Kom och vandra nu med oss !
 Och stjärnorna dom lockar som magiska bloss
 Fyra vindar över havet
 Fyra vindar i ditt hår
 Ingen gråt mer ingen hunger, inga sår
 Jag kommer alltid att älska dej för alla gånger som du räddat mej
 Fyra vindar drar och dom drar mej bort från dej"


(Fyra vindar
- Ulf Lundell)



Den här låten är tillägnad dig! Den passar dg så bra! Tack för att du finns! Du vet vem du är! <3

Kommentarer
Postat av: Nattha

Vem är det till :)?

2009-06-17 @ 00:41:58
URL: http://missfreaak.blogg.se/
Postat av: soffan

jag har aldrig hört talas om den där låten..:0

2009-06-17 @ 21:55:05
URL: http://ienvarldsomensoffipropp.blogg.se/
Postat av: the princess

Nattha; det vet du :p

Sofie; Dö en långsam död..HAHA skoja men seriöst.. det är en av världens vackraste låtar!!!!! Ulf Lundell i mitt <3

2009-06-18 @ 20:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0