Hej musikaltönt!

Snacka om att jag älskar musikaler! Film och musik i ett liksom!
Bästa musikaler genom tiderna (som jag har sett) :

Hair


Mamma Mia


Grease


Saturday Night Fever

Det som är så bra med musikaler är när de börjar sjunga från ingenstans, det är så töntigt att det blir bra!!
Just nu tittar jag på Mamma Mia! Den är såååå mysig! Jag vet att jag är töntig, men det är kul att vara töntig!!
HAHA! En rolig notis: varför pratar en av Sofies kompisar australienska och den andra brittiska och hon pratar amerikanska själv och bor i Grekland!!
HAHA

Varför kan jag aldrig bara göra en sak! Nu tittar jag på Mamma Mia, läser Pondus, skriver blogg, pratar med folk på msn, smsar, städar och kollar på youtube tydligen! Max skickar alltid massa länkar :p HAHA
Nu ska jag försöka titta på Mamma Mia

Pyss o Kram

Kommentarer
Postat av: soffan

haha jag klarar verkligen inte av att göra så många saker på en gång jag kan knappt göra två saker utan att bli virrig xD Först när jag läste ditt blogginlägg snabbt och såg mitt namn där så kunde jag inte koppla det till innehållet i blogginlägget så jag ba, va faan jag känner ingen australienare elr britt och jag är definitivt ingen amerikanare..va faan pratar hon om..xD Aja hur som helst det lär alltid bli ett mysterium för mig om hur du lyckas göra så många saker samtidigt :0 xD

2009-06-17 @ 21:50:14
Postat av: Jennie

Japp Mamma Mia + musikaler i allmänhet äger! :D



Haha kul notis :P Jag tänkte också Soffipropp först, men fattade ganska snabbt att de inte va hon xD

Kramar!

2009-06-20 @ 12:03:46
URL: http://jensunshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0