Landet :)

Hej alla söta människor :)
Jag sitter på landet och spelar guitar hero med min underbara bror och underbra kusin :)
Kommer hem på lördag till er alla som saknar mig så mycket.. bara för att nattha, max och kim övertalade mig ;)

Fa va pinsamt det var på jobbet ideg, jag somnade nästan vid mitt skrivbord.. HAHA
I tisdags var jag med nattha och max i kista! Bästisar<3 Snacka om allt vi aldrig hittar på något vettigt att göra.. :p

ÅHHH! snacka om underbar människa... Ludde var typ på kaffeprovning, och fick en jättechoklad.. en sån där som man vinner på grönan.. men han tycker inte om choklad..SÅ GISSA VEM SOM FICK CHOKLADEN??????

JAG!!!!!!!! :D:D:D:D:D

Tack så jättemycket babe<3<3

nej nu ska jag vara lite social mot mina pojkar. puss puss <3


Dagens låt:
We're only in it for the drugs
- Ebba Grön
Varför? För att kusinen har den som ringsingnal + let's face the fact.. Ebba Grön är världens bästa band<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0