Midsommar på riktigt:)

Hej alla mina "trogna" läsare!
Idag eller egentligen igår var det midsommar! Jag vaknade vid typ halv 12. Vid 12 skulle våra gäster komma. HAHA jag var dålig jag höll på att sminka mig när de kom! HAHA Våra gäster: Min barndomsvän och framtida man Jocke och hans mamma och pappa!!!
Nej men vi har typ varit på hembygdsgården. Jag och Mona dansade åt den jävla kvinnan som sjöng! Asså kråkor sjunger bättre!!!!!!!!!
HAHA
Vi har ätit massa god mat och haft jättemys hela dagen. ;) Vi har spelat kubb och badminton. Jag var med de tre asen! De var asdåliga på kubb! Men jag var kung!! Eller inte..
Mona (Jockes mamma) kastade en kubbpinne som träffade mitt ansikte och studsade på brorsan!! AJ!!
Vi har spelat Trivial Persuit också! HAHA
Jocke "vann"! Han vill att jag ska skriva det!!
Jag längtar hem nu! Saknar mina fina människor <3


Nils Ludvig Bjarnevi! Kolla vad fin han är<3

Pyss och kram<3

Dagens låt:
Vi sitter här i Venten och spelar lite Dota - BassHunter
Varför? För att vi lyssnar på den nu! HAHA + alla i vårt rum kan den! Inte vanligt!!!! HAHA


Kommentarer
Postat av: Nils

naaw. men varför har du bilden när jag sover för

2009-06-20 @ 01:07:42
Postat av: the princess

för att den är sötish <3

2009-06-23 @ 23:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0