Nämen är det redan söndag :(

hej hopp alla trogna läsare :p
Nu är det söndag och imorrn börjar man jobba igen!
Vad har hänt i helgen, kan man undra!?!?
I fredags var jag, Ludde, Nattha, Max, Tobbe, Gotland hos mig och chillade galet! Grilla blev det vettu! Korv, hamburgare, kött! Haha så går det när alla vill ha olika mat :p
Vi kom på att vi skulle gå och bada, då kom typ Gotlands kompis, Elin typ. Vi gick til stranden och satt oss på bryggan, det var ju kul, NOT! Det stod två små skitungar där och fiskade, det kom  en svan!! Jag hatar fåglar, och ungarna typ kastade på fågeln. Vi blev rädda att de skulle träffa oss så vi satt oss på stranden istället, då gick Gotland och Elin hem. Gissa vem som kommer och träffar oss då, min kära man Jocke :)
Jag och Nattha var fortfarande badsugna. Vi sprang i medans pojkarna vi hade med oss satt och typ smsade på varsin mobil, OTROLIGT SOCIALA!!!! Jag och Nattha hade en boll, vi var inte så bra på att kasta, vi träffade varandra hela tiden :p
Sen steg jag på något vasst och såg att min fot blödde, Jag och Nattha skulle försöka hitta vad det var för nått, vi ville inte att folk skulle skada sig liksom, Nattha: Jag lovar, det är säkert ett huvud !! HAHAH snacka om att hon är söt min lilla blondin :p
Till slut hittade vi saken, det var en trasig glasflaska. Snacka om att folk är dumma i huvudet ibland!
Sen gick vi hem till mig och chillade lite, vattenpipa och öl is the shit ;) Sen blev det lite sanning och konsekvens :p
 HAHA gulliga vi är!!
Men sen blev Nattha trött och alla åkte hem förutom Ludde och Jocke! Vi satt oss och kollade på lite film, men jag blev trött så jag somnade på soffan. Sen skulle Ludde försöka väcka mig och säga att jag skulle komma och lägga mig i sängen. Då hade jag tydligen skrikit åt honom!

Förlåt älsk<3

Sen på lördagen var jag och Ludde bara hemma och chillade hela dagen! Sen drog vi på bio med Nattha och Max i Kista! Baksmällan ägde sönder! Så jävla rolig!!!!
Sen blev det chill hemma hos mig, då kom Jocke också. :)

Idag har vi inte gjort nått typ, bara städat och spelat Guitar Hero :)

Jaja, nu kommer snart päronen hem :) Men ha det bäst alla fina! :)

Pyss och Kram

Dagens Låt:
I'll be there for you - The Rembrants
Varför? För det första lyssnar jag på den nu och för att Ludde sa precis till mig, Jag ställer upp för dig <3



Kommentarer
Postat av: Nattha

Det var säkert ett huvud! :D

2009-06-28 @ 20:22:16
Postat av: Nils

naaw vad söt du är gumman <3 jag skulle också göra alt för dig jag skulle åka till kina om du bliv sjuk (för att kolla om det fins medisin som gör dig frisk) alt för dig älsk. <3

2009-06-30 @ 04:53:22
Postat av: the princess

Nattha: Klart det var ett huvud gumman<3



Älsk: I'll be there for you babe<3

2009-06-30 @ 19:09:18
Postat av: erica

haha, jag försökte räkna hur många gånger jag läste (chilla) i texten men jag tappa räkningen! haha <3

2009-07-08 @ 23:47:39
URL: http://ericaskrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0