Nämen tjenare :)

Jo det är sant! Jag ska försöka mig på att skriva blogg IGEN! HAHA gick ju såå JÄTTEBRA förra gången..

Men iallafall; Josefin Nilsson är mitt namn och jag har funnits på den här jorden i 17 och ett halvt år!
Jag lever för min familj, mina vänner och MUSIK!
Jag i egen hög person!

Igår var jag med mina vänner Nathalie (missfreaak.blogg.se) och Max.
Vi hade så kallad filmkväll hemma hos mig fast vi bara såg en film: Simpsons The Movie.
Klockan blev mycket och de gick ju förfan aldrig hem, så till sist kom de på att de skulle sova hos mig :p
Jag tänkte ok, men inte visste jag att det skulle bli för trångt i min säng så jag la mig i soffan istället.
Sov underbart skönt. På morgonen (typ vid 1 kanske) blev jag väckt av Nathalie som klappade mig på kinden. Jävla kärring! Väcker mig i min skönhetssömn! HAHA.
Men de åkte ganska kort efter det och jag har bara tittat på tv och sovit hela dagen! Imorgon är det avslutning! Många tycker att man inte behöver klä upp si och man inte tar studenten, jag håller inte med! Jag har köpt en jättefin beigevit klänning!

Nu ska jag försöka ta mig ut och hitta på nått. Kanske ska ringa Kim :)

Dagens låt : 

Om å om igen - Pelle Almgren & Wow Liksom

Varför? Jo för att jag lyssnar på den just nu! ;) Och för att den är underbar! HAHA

Kommentarer
Postat av: soffan

hahah världens bästa komedi jöö!:D :D "spider pig, spider pig does whatever a spider pig does" hähä love that movie <3 fun fun :>P



Jag håller lugnt med dig..Klart man ska klä sig snyggt på skolavslutning! ;) Din klänning vad jättesnygg! :D :D

2009-06-17 @ 21:41:34
URL: http://ienvarldsomensoffipropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0