OMG trååååkigt!

Jag har sååå tråkigt. Sitter hemma och gör nada! Jag tänkte att jag ville gå på bio, men vill nån gå me?
NEJ! jävla människor!!!
Så jag är öppen för förslag!
Jag har så ont i pannan av alla ställen! Jag har en jävla jättebula där! Ingen aning art den kom ifrån!
Jag var med några små söta människor igår; Ninni, W, Tandkräm, Emil, Jeppe och Carro! Vi var först hos Emil och satt och grilla och drack lite öl!
Sen gick vi ner till vattnet och badade fötterna! Sen åkte vi hem till Jeppe och kollade på kvarteret skatan, det var Najs!
Sen skulle jag ut på gatan och träffa Ludde ett tag innan bussen kom! Han ville stå och prata, jag ville dansa ;)
Jag och Sofie åkte sedan därifrån! Vi var trötta!!! Det är läskigt att gå i Hässelby på kvällen själv, så pappa var så snäll och mötte mig vid bussen. Nejdå, jag gick jätterakt!!! HAHA
 
Men nu ska jag försöka hitta på nått! Har inte rört mig ur sängen på hela dan...

Ps. Saknar Nattha!!! <3

Dagens låt:
Barbie Girl
- Aqua
Varför? För vi lyssnade på den hos Emil och sjöng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0