På jobbet!

Haha nu sitter man här första dan på jobbet och gör nada! Jag har inte fått några inloggningsuppgifter än så jag kan inte göra nått, jag ska egentligen typ scanna in planer och göra allmänna sommarjobbsuppgifter ;)
Idag ska jag typ bara sitta här. Men det är skönt. Hellre sitta här än hemma, mer socialt liksom :)
Senare ska jag kanske träffa Kim och gå på bio eller nått :) Äntligen någon som har pengar och vill gå på bio med mig! Jag har gjort ett eget test på Facebook! Typ hur väl känner du mig :) Gör testet! Det är inte så svårt! HAHA

Nej, nu ska jag fortsätta "jobba"  ;) Jag antar att jag skriver snart igen! Det blir så när man inte har nått att göra :p
Pyss o Kram

Dagens Låt:
We are the world - Michael Jackson m.fl
Varför? För att den passar i tiderna som är just nu!

Kommentarer
Postat av: ie

Så du har inte heller ngt att göre eh? Ska vi inte göra ngt på jobbet tillsammans?

2009-06-16 @ 15:17:35
URL: http://jenniewithie.blogg.se/
Postat av: the princess

haha! men nu har jag massor att göra :p

2009-06-16 @ 23:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0