Ojdå, dålig på att skriva inlägg?

Hej på er :D

Jag är sjuk. Men hallå, ni behöver inte gråta! Jag klarar mig, imorgon ska jag gå till praktiken tror jag.
En stor anledning är att en av mina bästa vänner, Max fyller år. :D :D

Haha, de som hänger med i svängarna vet att jag har praktik på Riche. Det är jättetrevligt, snälla människor och jag får göra massor med roliga saker. Inte så farligt mycket sånt där praktikantgöra typ skala lök och sånt. På Riche säger de att man ska lära sig saker på praktiker.

Jaja, nu ska jag fortsätta hosta och kolla på vänner (på DVD)

puss och kram

Dagens låt:
Rap Das Armas - Cidinho & Doca
Varför? För att jag har varit beroende av den låten i några veckor nu :p haha :D

Kommentarer
Postat av: sante

bli frisk älskling så jag kan göra det du ber mig om<2 (bara för dig)

2009-09-16 @ 22:59:40
URL: http://sante´s.blogg.se/
Postat av: IE

Din stackare, hoppas du blir bättre ;)

Äntligen en uppdatering iaf...Har varit inne ästan varje dag för att kolla :P

2009-09-17 @ 19:27:02
URL: http://jenniewithie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0