Det otroliga har hänt...

Jag, Ida Josefin Nilsson, har kommit på att jag har en gammal blogg som ligger och skräpar.
Tror inte att det är någon fara i något jag skriver om här, eftersom typ ingen kommer läsa så, det blir väl mest för min egen skull :)
(Rörigt kanske, men det är sån jag är!)
Mitt liv som det ser ut nu: Jag har flyttat från "vackra" Hässelby in till stan (Södermalm). Jag är nu officiellt en söderböna! Jag har inget jobb för tillfället så jag söker så mycket jag kan men annars så blir det mycket svänga runt med kompisar. Har ingen pojkvän för tillfället så jag söker så mycket jag kan. (Har en liten crush men det får ni inte veta mer om) Haha...
Okej, för att få ett uppfattning om ungefär vad jag gör..
Måndag: Åkte till Hässelby för att ha julklappsutdelning med brudarna; Jennie Algotsson, Jennie Wolkert, Katja Lundqvist och Sofie Holmberg Tankred.
Åkte tillbaka till stan för att åka hem, lämna julklapparna och sen åka ut igen för att gå och äta på restaurang med min kära moder. Sen åkte jag och mor till Globen för att gå på Svenska Idrottsgalan. Det var asroligt, både jag och mamma grät för så coola är vi.
Tisdag: Jag åkte ut till västerort igen (lite knasigt när man äntligen bor i stan men whatever). Träffade Erica Lilja som jag har saknat såå mycket! När vi satt på en bänk i Vällingby kommer Jennie Wolkert och går förbi så vi går runt med henne ett tag. Sen skulle min lilla sockersöta Lilja åka och jobba så jag och Jennie åkte till Kista. Dit kom Max Udd och Nathalie Berg. Vi strosade runt ett tag och när det taget var slut skulle Jennie till stan för att hitta en bok som hon skulle ha till sina kurser i franska (i Nice (Frankrike)). Jag max och Nattha gick på bio (vääldigt ovanligt). Vi såg The Tourist. Den var jättebra, så lyssna på mig och inte alla andra som verkar tycka att den inte var sevärd. Sen hade jag bestämt träff med Katja. Så jag åkte in till stan och träffade henne, vi åkte hem till mig för att jag ville byta om till mina nyinköpta kläder. Assnygga bruna byxor och några linnen. Sen tog jag och Katja tåget till Mariatorget och gick mot medborgarplatsen för att hitta nånstans där vi kunde sitta och ta ett glas vin. Det blev Chill, jättemysigt ställe med världens godaste röda vin. MUMS! Två killar försökte stöta på oss så jag drog i med att vi var på dejt (date?).
Sen var Katja så trött så vi åkte hem till mig och delade säng ;)
Onsdag:På morgonen fick vi ett sms från Algot (Jennie Algotsson) om att hon hade klarat uppkörningen och fått sitt körkort.
GRATTIS!!!!!!!!!!
Så vi åkte till Kulturhuset och tog en lunch, sen blev det lite strosa runt i stan, jag köpte en svart kjol för 49 :- (Prisvärt!)
Nu ligger jag här, har nyss tittat på Anastasia och ska nog ta ett titt på några avsnitt av The Big Bang Theory.
Gonatt
Sov sött
Dröm om småkryp du mött
(Pumbaa)
"Skäms aldrig. Om du skäms, så skäms jag för dig!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0